“Yıllık dizi ihracatımız 600 milyon dolara ulaştı. İspanya, Suudi Arabistan ve Mısır başta olmak üzere Türk dizileri 150 ülkede 500 milyon kişi tarafından seyrediliyor. Bu dizilerimizde özellikle ülkemizin sanatkârları tarafından üretilen Türk halıları, bakır ve gümüş işlemeler, mücevherat, moda, hazır giyim ve mobilya sektöründen yerli markalarımızın tanıtımına daha çok ağırlık verilmeli. Dizi ve filmlerdeki kostümlerin yerli tasarım ve üretim olmasına özen gösterilerek tekstilimizin dünyaya tanıtılmasına olanak sağlanmalı. Ülkemize has olan kayısı, kuru üzüm, incir ve fındık gibi tarımsal ürünlere de dizi ve filmlerimizde mutlaka yer verilmeli.” / ANKARA – Milliyet
Related Posts
SPK’dan para piyasası fonlarına yeni DİBS şartı
- Hayati Karagöz
- 26 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) yatırım fonlarına ilişkin rehberde yaptığı değişikliklerde para piyasası fonlarının portföyünün asgari…
İş Bankası’na 1 milyar doların üzerinde sendikasyon kredisi
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 1 min
- 0
İş Bankası, 1,1 milyar dolar düzeyinde sendikasyon kredisi anlaşması imzaladığını duyurdu.
Bakanlıktan tüketicilere ”kasım indirimi” uyarısı: Reklam Kurulu devreye girdi
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Bakanlıktan tüketicilere ''kasım indirimi'' uyarısı: Reklam Kurulu devreye girdi